Galvenie uzdevumi

  • organizē un plāno priekšsēdētāja un priekšsēdētāja vietnieku darbu;
  • saskaņā ar priekšsēdētāja uzdevumu sniedz viedokli par konkrētu nozaru politikas, juridisko, finanšu, ekonomikas, sabiedrisko attiecību u.c. jautājumiem;
  • veic informācijas apkopošanu un analīzi, lai nodrošinātu priekšsēdētāja un priekšsēdētāja vietnieku pienākumu izpildi;
  • kontrolē priekšsēdētāja operatīvo sanāksmju pieņemto lēmumu izpildi;
  • sniedz atbalstu Komunikācijas pārvaldei darbā ar plašsaziņas līdzekļiem un oficiālo ārvalsti delegāciju, vizīšu un citu pašvaldības pasākumu, kuros piedalās priekšsēdētājs un priekšsēdētāja vietnieki, organizēšanā un koordinēšanā;
  • priekšsēdētāja vietā un viņa uzdevumā sniedz priekšsēdētāja viedokli plašsaziņas līdzekļiem;
  • izskata priekšsēdētājam un priekšsēdētāja vietniekiem adresēto korespondenci, sagatavo atbildes dokumentu projektus biroja kompetences ietvaros;
  • nodrošina un koordinē priekšsēdētāja un priekšsēdētāja vietnieku apmeklētāju reģistrāciju un pieņemšanu;
  • plāno un koordinē priekšsēdētāja un priekšsēdētāja vietnieku kalendāro darba kārtību;
  • koordinē priekšsēdētāja transporta pakalpojumu izmantošanu.

Dokumenti

Jūrmalas domes priekšsēdētāja biroja nolikums (2013. gada 28. novembra nolikums Nr. 37)