Izglītība
Jauniešu centrs

Jūrmalas Bērnu un jauniešu centrs piedāvā daudzveidīgas ārpusskolas izglītības iespējas, sniedzot bērniem un jauniešiem iespēju attīstīt savus talantus un radošās spējas. Centrs nodrošina dažādus interešu izglītības pulciņus un programmas visās Jūrmalas izglītības iestādēs. Ar Jūrmalas Bērnu un jauniešu centra pulciņu piedāvājumu varēs iepazīties atvērto durvju dienā 7. septembrī.

Jūrmalas Bērnu un jauniešu centrs šogad svin savas jubilejas gadskārtas: 55, 50 un 15.

  • 1969. gadā pilsēta dibināja Jūrmalas Tehniskās jaunrades, kas vēlāk tika pārdēvēta par Tehniskās jaunrades, sporta un atpūtas centru.
  • 1974. gadā tika dibināta Jauno Naturālistu stacija, vēlāk – Jauno Dabas draugu centrs.
  • Abas iestādes tika apvienotas pirms 15 gadiem – 2009. gadā.
Iestādes esošie un bijušie darbinieki
Iestādes esošie un bijušie darbinieki tikās kopīgā pasākumā š.g. 24. augustā. Pasākumā piedalījās arī bijušie direktori - Alberts Viļums, Leonīds Kradevics un Ilze Rupenheite.

Šodien Jūrmalas Bērnu un jauniešu centra 180 pedagogi piedāvā gandrīz 250 dažādas interešu izglītības programmas 2500 zinātkāriem Jūrmalas bērniem un jauniešiem 13 pilsētas izglītības iestādēs – deviņās vispārizglītojošās skolās, trīs profesionālās ievirzes izglītības iestādēs, kā arī vienā interešu izglītības iestādē.

Katram, kas grib iesaistīties un izmēģināt savus spēkus kādā no interešu izglītības programmām – pulciņiem, par tiem jāinteresējas attiecīgajā skolā vai Jūrmalas Bērnu un jauniešu centrā. Konkrētie nodarbību laiki šobrīd tiek precizēti, un septembrī visi pulciņi pakāpeniski uzsāks savu darbu un uzņems jaunus dalībniekus. Pieteikšanās iesniegumu veidlapas var saņemt skolās vai pie pulciņu skolotājiem. Plašāka informācija līdz septembra beigām būs skolu mājaslapās.

Ar Jūrmalas Bērnu un jauniešu centra pulciņu piedāvājumu varēs iepazīties un pieteikties pulciņiem  atvērtās durvju dienas radošajās darbnīcās 7. septembrī plkst. 11.00–13.00 Zemgales ielā 4.

Papildu informācija: https://www.facebook.com/JurmalasBJIC.