Ar 2024. gada 1. septembri Jūrmalas valstspilsētas Pumpuru vidusskolu vadīs Tatjana Janena, pirmsskolas izglītības iestādes “Namiņš” vadītājas amatā ar 5. augustu darbu sākusi Kristīne Koroļkova.
Izglītības iestāžu vadītājas apstiprinātas amatā 25. jūlija domes sēdē.
Tatjanai Janenai ir izglītības zinātņu bakalaura grāds un izglītības zinātņu maģistra grāds pedagoģijā, kā arī profesionālais maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā. Kopš 2020. gada strādāja Ziemeļvalstu ģimnāzijā par direktores vietnieci izglītības jomā.
T. Janena norāda, ka viņas vīzija ir izveidot Jūrmalas valstspilsētas Pumpuru vidusskolu par inovatīvu un daudzveidīgu izglītības centru. Izvirzītie mērķi ietver akadēmiskās izcilības veicināšanu, tehnoloģiju infrastruktūras modernizēšanu un digitālo tehnoloģiju integrēšanu visos mācību procesa aspektos, pedagoģiskā personāla attīstību, kā arī aktīvu sabiedrības, vecāku un vietējās kopienas sadarbību.
“Kopīgi izvirzīsim mērķus, veidosim videi draudzīgu, atbalstošu un inovatīvu mācību vidi. Īstenojot izvirzītos mērķus, skola kļūs par izglītības iestādi, kurā katrs skolēns var attīstīt savu potenciālu un gūt nepieciešamās zināšanas un prasmes veiksmīgai nākotnei,” sacīja T. Janena.
T. Janena direktores amatam izraudzīta atklātā amatu konkursā; konkursa komisijā piedalījās arī Izglītības un zinātnes ministrijas pārstāvis un Jūrmalas Pumpuru vidusskolas un Jūrmalas Jaundubultu pamatskolas vecāku komiteju priekšsēdētāji.
Kristīnei Koroļkovai ir skolotāja diploms un izglītības zinātņu maģistra grāds. Strādājusi Jūrmalas Alternatīvajā skolā par izglītības metodiķi, pirmsskolas skolotāju, vadījusi Jūrmalas Alternatīvās skolas pirmsskolu. Strādājusi Jūrmalas Valsts ģimnāzijā par izglītības metodiķi, vadījusi Jūrmalas pirmsskolu metodisko apvienību un Jūrmalas Aspazijas pamatskolas pirmsskolu.
““Namiņā” plānoju saglabāt labākās pirmsskolas tradīcijas, kā arī veicināt jaunu tradīciju veidošanu,” uzsākot darbu vadītājas amatā, sacīja K. Koroļkova. “Atrodamies divās ēkās, tādēļ būtiski ir izveidot vienotu iestādes stratēģiju un mācīšanās konceptu – izglītojoties un darbojoties kopā. Nozīmīgas mana darba prioritātes: valodas mācības un bērnu lasītprasmes apguves nozīmība, dabaszinības un vides pētniecība – veicināsim bērnos aktīvu izziņas darbību, rosinot praktiski pētīt un eksperimentēt, lai “Namiņš” mūsu bērniem kļūst par atbalstu individuālajā izaugsmes ceļā!”