Sabiedrība
Būs papildu sabiedriskā transporta reisi nokļūšanai Līgo svētkos

SIA “Jūrmalas autobusu satiksme” aicina Jūrmalas autobusu pasažierus sniegt atsauksmes par pārvadājumu pakalpojumiem; aptauju iespējams aizpildīt līdz 31. maijam.

Aptaujas anketa ir pieejama šeit.

Pasažieru atsauksmes uzņēmumam ir būtiskas, lai palīdzētu uzlabot sniegto pasažieru pārvadājumu pakalpojumu kvalitāti, pieejamību, autobusu ietilpību un autobusu satiksmes sinhronizāciju ar vilcienu kustību, kā arī citus aspektus.

SIA “Jūrmalas autobusu satiksme”, izmantojot moderno tehnoloģiju sniegtās iespējas, pasažieru pārvadājumos ar autobusiem ir ieviesusi vairākus uzlabojumus: izstrādājusi mobilo lietotni “jurmalassatiksme”, bezkontakta norēķinu iespējas autobusos, iespēju sekot līdzi autobusu un minibusu kustībai un atrašanās vietai reāllaikā; sadarbībā ar “Google Maps” nodrošināta braucienu ērta plānošana, tostarp ar pārsēšanās iespējām.

Aptaujā plāno noskaidrot,  cik bieži jūrmalnieki izmanto moderno tehnoloģiju piedāvātās iespējas un braucienu plānošanu, vai pasažieri ir apmierināti ar reisu biežumu, autobusu ietilpību, un, vai jūrmalniekiem būtu interese iegādāties biļetes un reģistrēt braucienu, izmantojot QR kodu, kas ir “Jūrmalas autobusu satiksmes” nākotnes iniciatīva.

SIA “Jūrmalas autobusu satiksme” nodrošina sabiedriskā transporta pakalpojumus Jūrmalā kopš 2017. gada. 2023. gadā septiņos Jūrmalas maršrutos ar 23 autobusiem tika nobraukti 1 859 664 kilometri un pārvadāti 3 186 142 pasažieri.

Papildu informācija:

SIA “Jūrmalas autobusu satiksme”

E-pasts: info@jurmalassatiksme.lv