Laika posmā no 29. jūlija līdz 5. augustam “Jūrmalas ūdens” avārijas dienests uzklausījis gandrīz 1600 iedzīvotāju zvanus. Reaģējot uz tiem, dienesta brigāde šajās dienās 165 adresēs veica ar ūdensvada un sadzīves kanalizācijas problēmām saistītos darbus.
Vēl trīs brigādes novērsa avārijas situācijas, kas nebija tieši saistītas ar klientu mājokļiem - apsekoja un nodrošināja centralizētā ūdensvada un kanalizācijas tīklu (tai skaitā sūkņu staciju) darbību; uzstādīja un apkalpoja trīs lieljaudas sūkņus lietus notekūdeņu novadīšanai, laboja kanalizācijas spiedvada plīsumu un veica citus darbus.
Sadzīves kanalizācijas sūkņu stacijas Jūrmalas pilsētā kopumā - gan uz Slokas notekūdeņu attīrīšanas iekārtām, gan SIA “Rīgas ūdens” notekūdeņu attīrīšanas iekārtām - no 29. jūlija līdz 5. augustam pārsūknēja 231127 m3 sadzīves kanalizācijas notekūdeņus un lietus notekūdeņus jeb vidēji diennaktī kopumā 28891 m3, kas ir 3,2 reizes vairāk nekā ierasts.