Latvijas Pasts piedāvā izmantot pakalpojumu “Pastnieks mājās”, lai saņemtu pasta pakalpojumus savā dzīvesvietā, nemērojot ceļu uz pasta nodaļu. No februāra pie pastnieka var norēķināties arī ar bezkontakta maksājumu karti.
Jūrmalā pastnieki pensiju uz mājām piegādā aptuveni 700 senioriem, un ikviens no viņiem līdztekus šim pakalpojumam var arī ērti izmantot Pastnieks mājās priekšrocības.
Norēķini notiek, izmantojot pastniekiem nodrošināto mobilo lietotni un klientu bezkontakta maksājumu kartes. Pastnieks mājās nodrošina visu pasta un maksājumu pakalpojumu, kas pieejami arī klātienē pasta nodaļās un klientu centros, saņemšanu klienta dzīvesvietā.
Pērn Latvijas Pasts Jūrmalā klientiem dzīvesvietās nodrošināja aptuveni 1480 pasta un maksājumu pakalpojumus, visbiežāk – dažādu maksājumu veikšanu. Visbiežāk iespēju savā dzīvesvietā saņemt papildu pasta un maksājumu pakalpojumus mēdz izmantot tie seniori, kuriem mājās tiek nodrošināta pensiju piegāde.
Jūrmalā pakalpojums Pastnieks mājās ir par papildu samaksu, – 4,99 eiro.
Piesakot pakalpojumu klientu atbalsta komandai pa tālruni 27008001 vai e-pastā info@pasts.lv, atkarībā no tā veida, pastnieks to sniegs vienu līdz trīs darbadienu laikā: vai tā būtu preses abonēšana, sūtījumu noformēšana vai maksājumu pakalpojumi.