Jau šā gada pavasarī, tiklīdz būs būvdarbu veikšanai atbilstīgi meteoroloģiskie apstākļi, sāks Dzintaru dzelzceļa pārvada pārbūvi, kā arī zem pārvada esošo gājēju celiņu, veloceliņu pārbūvi un jaunu autostāvvietu izbūvi. Pārbūves darbus plānots pabeigt līdz 2025. gada beigām.
Pārbūves projektā paredzēti apjomīgi darbi: pārvada laiduma, balstu un atbalstsienas konstrukciju atjaunošana, deformācijas šuvju nomaiņa, pārvada brauktuves atjaunošana, asfaltbetona seguma maiņa, jaunu drošības barjeru un aizsargvairogu uzstādīšana, ceļa zīmju nomaiņa, horizontālo apzīmējumu uzklāšana, lietus ūdens aku un uztvērēju tīrīšana un atjaunošana, apgaismojuma balstu atjaunošana un jaunu energoefektīvu apgaismes ķermeņu uzstādīšana.
Alojas ielā, Dikļu ielā, Edinburgas prospekta posmā un Mežaparka prospekta posmā zem pārvada plānots atjaunot gājēju celiņu un veloceliņu segumu, kā arī izbūvēt jaunas autostāvvietas, kas paredzētas 75 vieglajām automašīnām un 12 autobusiem. Izbūvēs jaunus celiņus, ierīkos nodalošās barjeras, nodrošinot vides pieejamību, kā arī gājēju, velobraucēju un citu satiksmes dalībnieku drošu pārvietošanos. Atjaunos arī lietus ūdens novadīšanas sistēmu un ierīkos videi draudzīgu un energoefektīvu ielas, gājēju celiņu, kā arī veloceļu apgaismojumu.
2024. gadā tiks veikti būvdarbi Dzintaru dzelzceļa pārvada labajā pusē virzienā no Rīgas uz Majoriem, savukārt 2025. gadā būvdarbi tiks veikti pārvada kreisajā pusē virzienā no Majoriem uz Rīgu.
Būvdarbu laikā uz Dzintaru dzelzceļa pārvada tiks ieviesti satiksmes organizācijas ierobežojumi. Marta vidū plānots noslēgt abas braukšanas joslas virzienā no Rīgas uz Majoriem, satiksmi šajā laikā organizējot pa pārvada kreiso pusi. Katrā braukšanas virzienā būs nodrošināta viena josla. Šāda satiksmes organizācija būs spēkā līdz jauna asfaltbetona seguma ieklāšanai, orientējoši līdz 2024. gada rudenim.
Gājēju celiņu, veloceliņu un autostāvvietu pārbūves būvdarbu laikā, sākot ar marta beigām, būvdarbi tiks organizēti, pēc iespējas neierobežojot pašreizējo satiksmes kustību.
Dzintaru dzelzceļa pārvada kopējais garums ir 483,20 metri. Pārbūves projekta kopējās plānotās izmaksas ir 9,22 miljoni eiro, tajā skaitā valsts mērķdotācija pašvaldību autoceļiem ir 1,19 miljoni eiro, Jūrmalas valstspilsētas pašvaldības budžeta finansējums ir 727,79 tūkstoši eiro un piesaistītie aizdevuma līdzekļi – 7,30 miljoni eiro.
Būvprojektu izstrādāja SIA “3C”, būvdarbus veiks piegādātāju apvienība “RTBB”, būvuzraudzību nodrošinās SIA “Firma L4”.