Iesniedzamie dokumenti atļaujas saņemšanai:
- aizpildīta un parakstīta iesnieguma veidlapa;
- labiekārtojuma projekts un/vai vispārējo rādītāju veidlapa, kura saskaņota ar Jūrmalas valstspilsētas administrācijas Pilsētplānošanas pārvaldi par tirdzniecības vietas izvietojumu un vizuālo risinājumu (izņemot ielu tirdzniecības vietai ārpus Centra rajona ar termiņu līdz 1 mēnesim);
- krāsaina tirdzniecības vietas foto fiksācija un izvietojuma plāns ar izmēriem un piesaistēm mērogā 1:100 vai 1:250 (izņemot, ja saņemts saskaņojums no Jūrmalas valstspilsētas administrācijas Pilsētplānošanas pārvaldes);
- saskaņojums ar nekustamā īpašuma īpašnieku vai tiesisko valdītāju par paredzēto tirdzniecību;
- apliecinājums par Valsts ieņēmumu dienestā reģistrētas nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektroniskās ierīces vai iekārtas tehniskās pases vai reģistrētu kvīšu esamību.
Pakalpojuma saņemšana
Pieteikums atļaujas saņemšanai tiek izskatīts piecu darba dienu laikā pēc visu dokumentu saņemšanas.
Tirdzniecības atļauja tiek nosūtīta elektroniski uz iesniegumā norādīto e-pasta adresi.
Pakalpojuma apmaksa
Pēc iesnieguma un dokumentu saņemšanas, uz iesniegumā norādīto e-pasta adresi tiks izsūtīta tāme par ielu tirdzniecības veikšanu, ielu tirdzniecības organizēšanu vai sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu (tajā skaitā pasākuma laikā un no pārvietojamā mazumtirdzniecības punkta).
Nodevas samaksa veicama Jūrmalas valstspilsētas administrācijas kasē vai ar pārskaitījumu, maksājuma mērķa sadaļā uzrādot tirdzniecības atļaujas saņēmēja nosaukumu, ielu tirdzniecības veidu, tirdzniecības vietas adresi un tāmes numuru.