- Jāiesniedz Apmeklētāju apkalpošanas centrā aizpildīta iesnieguma veidlapa ar tajā norādīto pievienojamo dokumentu kopijām un iesniegumā obligāti jānorāda tālruņa numurs saziņai vai jānosūta elektroniski parakstītu iesniegumu uz e-pastu pasts@jurmala.lv ar pievienotajiem dokumentiem.
- Jānodrošina telefoniska saziņa ar Pilsētplānošanas pārvaldes Teritorijas plānošanas nodaļas darbinieku.
Kādas ir tālākās rīcības pēc mana iesnieguma saņemšanas Jūrmalas valstspilsētas pašvaldībā?
- Pilsētplānošanas pārvaldes Teritorijas plānošanas nodaļas darbinieks sazinās ar iesniedzēju vai norādīto kontaktpersonu, lai saskaņotu objekta iespējamo apskates laiku, un viņa klātbūtnē apskata ekspluatācijā nododamo būvi un teritoriju.
- Ja nepieciešami papildus dokumenti un tie netiek iesniegti norādītāja termiņā, tad netiek izsniegts atzinums.
- Pilsētplānošanas pārvaldes Teritorijas plānošanas nodaļa 14 dienu laikā sagatavo atzinumu un to nodod Apmeklētāju apkalpošanas centrā, kur to ir iespējams saņemt.