Iesniedzamie dokumenti atļaujas saņemšanai:
- aizpildīta un parakstīta iesnieguma veidlapa;
- krāsaina tirdzniecības vietas foto fiksācija un izvietojuma plāns ar izmēriem un piesaistēm mērogā 1:100 vai 1:250;
- fiziskai personai, kura nav reģistrējusi savu saimniecisko darbību, apliecinājums, ka tā neveic saimniecisko darbību vai saskaņā ar likumu „Par iedzīvotāju ienākuma nodokli” var nereģistrēties kā saimnieciskās darbības veicējs, kā arī nenodarbina citas personas;
- apliecinājums par Valsts ieņēmumu dienestā reģistrētas nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektroniskās ierīces vai iekārtas tehniskās pases vai reģistrētu kvīšu esamību;
- tirdzniecības dalībnieku saraksts, kurā norādīts dalībnieka vārds/uzvārds vai nosaukums, fiziskas vai juridiskas personas nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs;
- saskaņojums ar nekustamā īpašuma īpašnieku vai tiesisko valdītāju par paredzēto tirdzniecību.
Pakalpojuma saņemšana
Pieteikums atļaujas saņemšanai tiek izskatīts piecu darba dienu laikā pēc visu dokumentu saņemšanas.
Tirdzniecības atļauja tiek nosūtīta elektroniski uz iesniegumā norādīto e-pasta adresi.
Pakalpojuma apmaksa
Pēc iesnieguma un dokumentu saņemšanas, uz iesniegumā norādīto e-pasta adresi tiks izsūtīta tāme par ielu tirdzniecības veikšanu, ielu tirdzniecības organizēšanu vai sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu (tajā skaitā pasākuma laikā un no pārvietojamā mazumtirdzniecības punkta).
Nodevas samaksa veicama Jūrmalas valstspilsētas administrācijas kasē vai ar pārskaitījumu, maksājuma mērķa sadaļā uzrādot tirdzniecības atļaujas saņēmēja nosaukumu, ielu tirdzniecības veidu, tirdzniecības vietas adresi un tāmes numuru.