Procesa apraksts
Priekšlikuma, sūdzības, jautājuma vai lūguma iesniegšana
Persona sagatavoto jautājumu, sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu var iesniegt:
klātienē Apmeklētāju apkalpošanas centros. Nepieciešamības gadījumā darbinieks noformē mutvārdu iesniegumu;
domei e-adresē www.latvija.lv/lv/Eaddress/write?address=_default@90000056357;
elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi pasts@jurmala.lv (pievienoto datņu kopējais lielums nedrīkst pārsniegt 5 MB);
pa pastu.
Iesniedzot dokumentus e-pastā, tie jāsagatavo atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu un jāapliecina ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.Priekšlikuma, sūdzības, jautājuma vai lūguma izskatīšana
Saņemtais dokuments tiek reģistrēts un nodots konkrētai amatpersonai (atbildīgajam speciālistam) izskatīšanai, izpildei vai tiek pieņemts zināšanai.
Atbildīgais speciālists izvērtē iesniegumu, veic nepieciešamās darbības un sagatavo iesniedzējam atbildi.
Personai atbilde uz jautājumu, sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu tiek sniegta izvēlētajā veidā:
klātienē,
pa e-pastu,
pa pastu,
e-adresē.