1. Pakalpojuma pieprasīšana
Jāiesniedz iesniegums ar veidlapā norādīto papildu dokumentāciju.
Iesnieguma iesniegšanas iespējas:
- drukātā variantā:
- Pilsētplānošanas pārvaldes Dokumentu aprites un arhīva nodaļas 1.stāva 6.kabinetā;
- Apmeklētāju apkalpošanas centros.
- elektroniski parakstīts dokuments: pasts@jurmala.lv.
2. Pakalpojuma apmaksa un saņemšana
Apmaksas iespējas
Pašvaldības nodeva par reklāmu (ja tāda piemērojama saskaņā ar 2020. gada 17. decembra saistošiem noteikumiem Nr. 40 “Par Jūrmalas valstspilsētas pašvaldības nodevām”) maksājama ar pārskaitījumu pēc rēķina saņemšanas (rēķins nosūtīts uz iesniegumā norādīto elektronisko adresi).
Dokumenta saņemšana
- Reklāmas atļauja tiek izsūtīta pēc nodevas apmaksas uz iesniegumā norādīto elektronisko adresi.
- Dokumentu drukātā veidā reklāmas devējs vai pilnvarotā persona (ja reklāmas devējs ir fiziska persona, pilnvarai jābūt notariāli apliecinātai) var arī saņemt Pilsētplānošanas pārvaldes 1. stāva 6. kabinetā, Edinburgas prosp.75, Jūrmalā.
Dokumenta derīguma termiņš: atbilstoši saskaņotajā dokumentācijā norādītajam.