Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojuma pieprasīšanai jāiesniedz: iesniegums (veidlapa ) 2. fiziskai personai jāuzrāda pase 3. juridiskās personas vārdā pārstāvis uzrāda pasi un iesniedz pilnvaru Pieteikumam pievienojamie dokumenti: • to līgumu kopijas, kurus pasākuma organizators noslēdzis ar kārtības uzturētājiem, personām, kas atbildīgas par sabiedrisko kārtību un drošību pasākuma laikā (uzrādot oriģinālus); • pasākuma norises vietas īpašnieka vai pārvaldnieka rakstveida piekrišanu tā rīkošanai, ja viņš nav pasākuma organizators un pasākums tiek rīkots uz viņa privātajā īpašumā esošās zemes vai uz privātajā īpašumā vai privātajā lietošanā esošajiem zemes gabaliem. Elektroniski var iesniegt iesniegumu, nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@jurmala.lv.Pakalpojuma saņemšana
Pēc visu dokumentu saņemšanas ne vēlāk kā 5 dienas pirms pasākuma (ja iesniegts 24h pirms, tad ne vēlāk kā 6h), pašvaldība izsniedz atļauju vai aizliegumu sapulces, gājiena vai piketa rīkošanai. Jāuzrāda personu apliecinošs dokuments. Pilnvara - personai, kas pārstāv juridisku personu.