Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai anulētu speciālo atļauju (licenci), vai licences kartīti pārvadātājam jāatbilst šādām prasībām:
Pārvadātājam nav nodokļu parādu, kuru kopsumma pārsniedz likumā “Par nodokļiem un nodevām” noteikto nodokļu (nodevu) parāda kopsummu, no kuras sākot nodokļu administrācija nodrošina publisku informācijas pieejamību.
Pārvadātājam nav nenomaksātu administratīvo pārkāpumu par pārvadājumu pakalpojumus regulējošo noteikumu pārkāpumiem.
Aizpildītu un elektroniski parakstītu pieteikumu pārvadātāja pilnvarota persona nosūta elektroniski uz e-pasta adresi pasts@jurmala.lv vai aizpildītu un ar roku parakstītu pieteikumu iesniedz Apmeklētāju apkalpošanas centros. -
Pakalpojuma saņemšana
• Pēc Speciālās atļaujas (licence) anulēšanas pieteikuma reģistrēšanas, Pasažieru komercpārvadājumu licencēšanas komisija viena mēneša laikā pieņem lēmumu par licences anulēšanu vai lēmumu par atteikumu anulēt licenci.
• Lēmums par licences anulēšanu vai lēmums par atteikumu anulēt licenci tiek nosūtīts uz pieteikumā norādīto e-pastu.
• Licences kartīte tiek anulēta viena mēneša laikā un lēmums tiek nosūtīts uz pieteikumā norādīto e-pastu.
• Pēc Speciālās atļaujas (licence) anulēšanas, informācija par pārvadātāju tiek izņemta no Jūrmalas valstspilsētas oficiālās tīmekļvietnes www.jurmala.lv sadaļas Pašvaldības publiskās datu bāzes.